درباره گروه صنعتی پارس کوپال نمایش نسخه اصلی

پنجره لیفت اند اسلاید | تولید پروفیل و یراق آلات

امروزه سیستم لیفت اند اسلاید به عنوان یکی از بهترین و پرکاربرد تری سیستم ها در بازشو های آلومینیومی استفاده میشود.

139

پنجره لیفت اند اسلاید

امروزه سیستم لیفت اند اسلاید به عنوان یکی از بهترین و پرکاربرد تری سیستم ها در بازشو های آلومینیومی استفاده میشود. آلودگی صوتی و همچنین و آلودگی هوا دو مسئله مهم در جهان امروزی است از این جهت معماران و طراحان همواره در تلاشند این دو عامل را در محیط های کار و ساختمان ها کمتر کنند ادغام این دو موضوع به تولید پنجره و درب های انجامیده است.
که می توانید با اشغال کمترین فضای ممکن قوی ترین مانع در مقابل عوامل بیرونی همچون سرما گرما و سروصدای محیط اطراف باشد انواع اقسام درب و پنجره های کشویی راه حلی هوشمندانه هستند که امروزه در اختیار ما قرار گرفته است جدید ترین نوع محصول کشویی در صنعت درب و پنجره لیفت اند اسلاید نام دارد.
پنجره لیفت اند اسلاید نوعی پنجره کشویی است که تحمل وزن لنگه های سنگین تا حدود 900 کیلو گرم را دارا میباشد که جز درب پنجره های مدرنی است که امروزه بسیار کاربرد دارد این پنجره ها نیازی به کتیبه نداشته و برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان و ابعاد بزرگ شیشه مناسب است عمده ترین مشکل درب و پنجره ای کشویی سنتی بحث هوا بندی و آب بندی این نوع پنجره ها است در سیستم لیفت اند اسلاید با توجه به نوع یراق الات مصرفی این نقص کاملا برطرف شده که به جای استفاده از درزگیر موئی برای آب بندی و هوا بندی از لاستیک ها EPDM مخصوص اسفتاده می شود.