درباره گروه صنعتی پارس کوپال نمایش نسخه اصلی

دستگیره انگشتی کشویی درب و پنجره - توليد پروفيل و ابزار يراق آلات

یکی دیگر از دستگیره های که می توان در تولید و مونتاژ پنجره کشویی استفاده کرد دستگیره انگشتی می باشد که این دستگیره نیز همانند دستگیره تخم مرغی مکانیزم راحتی دارد.

143

 دستگیره انگشتی کشویی

یکی دیگر از دستگیره های که می توان در تولید و مونتاژ پنجره کشویی استفاده کرد دستگیره انگشتی می باشد که این دستگیره نیز همانند دستگیره تخم مرغی مکانیزم راحتی دارد و برای درب و پنجره ساز و مصرف کننده راحت است بدین گونه که درب و پنجره ساز با ایجاد شیار به عرض 2 سانتی متر و طول 18 سانتی متر بر روی پروفیل لنگه میتوان دستگیره انگشتی را در پروفیل جایگذاری کرد و توسط دو عدد پیچ دستگیره را در جای خود محکم کرد و نیازی به پین و تسمه نیست.
دستگیره انگشتی بعد از نصب تقریبا هم سطح پروفیل قرار می گیرد و مانند دستگیره های دیگر از سطح پروفیل برجسته نیست و مکانیزم کارکرد دستگیره انگشتی کمی متفاوت است بدین صورت که برای قفل کردن یا آزاد سازی دستگیره بایستی انگشت شخص داخل دستگیره قرار گیرد و آن را بالا و پایین کند به همین خاطر است که این دستگیره را انگشتی می نامند.
با فشار انگشت به طرف بالا دستگیره در جای خود قفل می شود و با فشار انگشت به طرف پایین دستگیره انگشتی از جای خود آزاد میشود و بازشو پنجره قابل حرکت خواهد بود.
دستگیره انگشتی همانند سایر دستگیره ها انواع رنگ بندی سفید مشکی قهوه ای و آنادایز دارد که متناسب با نوع رنگ پروفیل می توان آن را انتخاب کرد.اگر میخواهید پنجره کشویی سفارش دهید که نحوه کارکرد با دستگیره آن سخت نباشد و دستگیره بیشتر جلب توجه نکند و در عین حال امنیت لازم را داشته باشد پیشنهاد ایران آلوم دستگیره انگشتی می باشد.