دستگیره انگشتی کشویی درب و پنجره - توليد پروفيل و ابزار يراق آلات

دستگیره انگشتی کشویی درب و پنجره - توليد پروفيل و ابزار يراق آلات

یکی دیگر از دستگیره های که می توان در تولید و مونتاژ پنجره کشویی استفاده کرد دستگیره انگشتی می باشد که این دستگیره نیز همانند دستگیره تخم مرغی مکانیزم راحتی دارد.
1401/12/23
0 نظر

 دستگیره انگشتی کشویی

یکی دیگر از دستگیره های که می توان در تولید و مونتاژ پنجره کشویی استفاده کرد دستگیره انگشتی می باشد که این دستگیره نیز همانند دستگیره تخم مرغی مکانیزم راحتی دارد و برای درب و پنجره ساز و مصرف کننده راحت است بدین گونه که درب و پنجره ساز با ایجاد شیار به عرض 2 سانتی متر و طول 18 سانتی متر بر روی پروفیل لنگه میتوان دستگیره انگشتی را در پروفیل جایگذاری کرد و توسط دو عدد پیچ دستگیره را در جای خود محکم کرد و نیازی به پین و تسمه نیست.

دستگیره انگشتی بعد از نصب تقریبا هم سطح پروفیل قرار می گیرد و مانند دستگیره های دیگر از سطح پروفیل برجسته نیست و مکانیزم کارکرد دستگیره انگشتی کمی متفاوت است بدین صورت که برای قفل کردن یا آزاد سازی دستگیره بایستی انگشت شخص داخل دستگیره قرار گیرد و آن را بالا و پایین کند به همین خاطر است که این دستگیره را انگشتی می نامند.

با فشار انگشت به طرف بالا دستگیره در جای خود قفل می شود و با فشار انگشت به طرف پایین دستگیره انگشتی از جای خود آزاد میشود و بازشو پنجره قابل حرکت خواهد بود.

دستگیره انگشتی همانند سایر دستگیره ها انواع رنگ بندی سفید مشکی قهوه ای و آنادایز دارد که متناسب با نوع رنگ پروفیل می توان آن را انتخاب کرد.اگر میخواهید پنجره کشویی سفارش دهید که نحوه کارکرد با دستگیره آن سخت نباشد و دستگیره بیشتر جلب توجه نکند و در عین حال امنیت لازم را داشته باشد پیشنهاد ایران آلوم دستگیره انگشتی می باشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر