💥قیمت یراق آلات آلومینیوم 09130203115 - گروه صنعتی پارس کوپال

💥قیمت یراق آلات آلومینیوم 09130203115 - گروه صنعتی پارس کوپال

در گذشته به دلیل شیوه ساخت سنتی درب و پنجره، یراق آلات محدودی در بازار وجود داشت اما امروزه با روش های جدید ساخت درب و پنجره از مواد مختلف، یراق آلات جدیدی ساخته شده است.
1401/7/21
0 نظر

قیمت یراق آلات آلومینیوم

در گذشته به دلیل شیوه ساخت سنتی درب و پنجره، یراق آلات محدودی در بازار وجود داشت اما امروزه با روش های جدید ساخت درب و پنجره از مواد مختلف، یراق آلات جدیدی ساخته شده است. در گذشته برای ساختار بندی و اتصال چهارچوب درب و پنجره از میلگرد درون پروفیل استفاده می‌شد؛ ولی پس از رایج شدن پروفیل های آلومینیومی اختصاصی و ترمال بریک کاربرد میلگرد درون پروفیل حذف شده و برای اتصال پروفیل از فیکسر (فیکسچر) و گونیا استفاده می‌شود.

قیمت یراق آلات آلومینیوم

از طرف دیگر با پیشرفت روش های ساخت درب و پنجره، زیبایی هم به موارد قابل توجه اضافه شد و یراق آلات به خصوص دستگیره ها از ظاهر سنتی خود فاصله گرفته و ظاهری شکیل تر و متنوع تر به خود گرفت. این ابزار ها و المان های کوچک و بزرگ باعث امنیت در ساختمان ها می شود. 

یراق آلات خوب به محصولاتی گفته می شود که دارای کیفیت قابل قبولی هستند و در تولید آن از جنس های مرغوب آلومینیوم استفاده می شود و باز و بسته کردن در و پنجره به راحتی انجام می گیرد و همچنین در طول زمان کارایی خود را از دست نمی دهد.

بیشتر بخوانید: فروش یراق آلات آلومینیوم

قیمت یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی از مهم ترین ملزوماتی هستند که برای استفاده و ماندگاری طولانی مدت درب و پنجره ها باید مورد استفاده قرار گیرد. قفل پنجره آلومینیومی و دستگیره آن از متداول ترین های یراق آلات به حساب می آیند. از این رو نمی توان خرید آن ها را حذف نمود یا از موارد کم کیفیت استفاده کرد. گروه صنعتی سپاهان درال برای ارائه قیمت کلیه یراق آلات آلومینیومی و مشاوره با کسب اطمینان از کیفیت بسیاربالای یراق آلات در خدمت شماست.

دستگیره

دستگیره درب و پنجره های آلومینیومی یکی از کلیدی ترین یراق آلات موجود در بازار است که بنا به مدل درب و پنجره انواع متفاوتی از قبیل چپ و راست، ریلی، دکمه ای، یکپارچه و… دارد.

فیکسر

از فیکسر برای اتصال پروفیل های آلومینیومی و ساختار بندی چهارچوب درب و پنجره استفاده می‌شود؛ فیکسر ها دارای انواع متفاوتی از جمله دکمه ای، دایکاستی، دکمه آهنی و… هستند.

بلبرینگ

یکی از اجزاء مهم یراق آلات درب و پنجره های ریلی یا کشویی، بلبرینگ است که متناسب با وزن و سایز درب و پنجره دارای تعداد مختلفی چرخ است. بلبرینگ ها غالبا دارای چرخ های مغزی فلزی و پوشش پلاستیکی برای کاهش صدا هستند که در یک قاب فلزی یا پلاستیکی قرار می گیرند. بلبرینگ های با کیفیت دارای پیج رگلاژ جهت تنظیم ارتفاع و حرکت درب و پنجره می باشند.

بیشتر بخوانید: تولید یراق آلات آلومینیوم

نگهدارنده ها

نگهدارنده ها از جمله یراق آلات در انواع پلاستیکی و فلزی هستند که برای گرفتن ضربه و پوشاندن شیار ها و… در درب و پنجره ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل

قفل ها نیز با توجه به اهمیت امنیت و نوع در و پنجره آلومینیومی دارای انواع مختلف کامپیوتری، رمز دار، دوشیاره و… هستند.

مویی و لاستیک

مویی و لاستیک جهت پوشاندن شیار های درب و پنجره و کاهش ساییدگی دهای ناشی از حرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی

مزایای یراق آلات آلومینیوم

به دلیل جنس آلومینیومی یراق آلات، این قطعات مزایای فراوانی دارند. اولین و مهم‌ترین آن ماندگاری است. آلومینیوم فلز بسیار مقاومی در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی است، به سختی آسیب می‌بیند و طول عمر بالایی دارد، به طوری که پس از یک بار تهیه این محصولات، تا چندین سال نیاز به تعویض آن‌ها نیست. 

از دیگر مزایای این یراق آلات، می‌توان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد. تهیه یراق آلات آلومینومی باعث صرفه جویی در هزینه‌های مصرف کننده خواهد شد. علاوه بر اینها یراق آلات الومینیوم به راحتی قابل حمل هستند و احتمال آسیب دیدن آن‌ها هنگام جابه جایی بسیار کم است.

بیشتر بخوانید: قیمت پروفیل سبک

یراق آلات آلومینیوم قدمت چندانی ندارند اما فرم و در عین حال بادوام بودنشان، آنها را در سال های اخیر به گزینه محبوبی برای  مصرف کننده تبدیل کرده است. استفاده در انواع درب و پنجره در طرح های متنوع نظیر پنجره آلوود می تواند بسیار جذاب باشد. البته این نوع یراق آلات در صنعت خودرو سازی نیز کاربرد دارند و برای استفاده در رادیاتورها، مخازن برگشت روغن بسیار کاربرد دارند.

شما هنگام خرید یراق آلات، حق انتخاب فراوانی دارید، زیرا این تولیدات در طرح‌ها، رنگ‎ها و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می شود. انتخاب درست یراق آلات آلومینیومی و همچنین رسیدگی و شستشوی نما بصورت مرتب تاثیر مستقیم بر زیبایی خانه یا محل کار خواهد داشت.

سازندگان و فروش یراق آلات آلومینیوم

از رایج ترین یراق آلات در بازار ایران می توان جسن هایی از کشور های آلمان ، یراق آلات چین و یراق آلات ترکیه را نام برد، بهترین یراق آلات موجود با توجه به کیفیت محاسبه شده اجناس آلمانی است و کیفیت نا مناسب از آن جنس های وارداتی چین می باشد.

نوعی از یراق آلات آلومینیوم وجود دارد که استحکام بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خردگی دارند. این نوع محصولات باعث ایمنی بالا در برابر سرقت و رویداد های ناگهانی هستند و از چهار طرف طوری آب بندی شده که حتی در هنگام نفوذ گرد و غبار جلوگیری به عمل می آورد. این ایمنی بالا به خاطر احاطه قفل و یراق استفاده شده در چهار چوب درب می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت پروفیل آلومینیوم

عمده تفاوت های تعیین کننده کیفیت یراق آلات

از عمده ترین تفاوت هایی که در تعیین کیفیت یراق آلات بسیار اساسی است می توان جنس مواد و آلیاژهای به کار رفته در آن، انتخاب فرآیند تولید، طراحی هندسی یراق و دستورالعمل نصب و بهره برداری را نام برد.

پارس کوپال

استانداردهای یراق آلات 

EN 50483             آزمون پیرشدگی الکتریکی

NFC 33-020   استاندارد فرانسوی

SFS 2663            استاندارد فنلاندی

ANSI C 11904     استاندارد آمریکایی

IEC 61238

NEMA 61284

IEC 61284          استاندارد اروپایی

ASTMB 154      استاندارد آمریکایی (رفتار خردگی آلیاژهای مس)

    

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر