مزایای پنجره آلومینیومی چیست؟

مزایای پنجره آلومینیومی چیست؟

پنجره های آلومینیومی عمر بسیار طولانی دارند و در عین حال در مقابل عناصر آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.
1400/6/21
0 نظر

پنجره های آلومینیومی عمر بسیار طولانی دارند و در عین حال در مقابل عناصر آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.
با توجه به مقاومت آلومینیوم در برابر خوردگی و ضد زنگ بودن آلومینیوم ,عملا هزینه تعمیر و نگهداری از پنجره های آلومینیومی بسیار ناچیز و تقریبا رایگان خواهد بود.علاوه بر این ، احتمال پوسیدگی ، تورم و یا ترک خوردگی ، با توجه به ویژگی های آلومینیوم در خصوص در و پنجره های آلومینیومی به مراتب کمتر خواهد بود. بنابراین این اطمینان حاصل می شود که عمر محصول طولانی است.همچنین پنجره آلومینیومی نیازی به صرف هزینه های دوره ای یا سالیانه بابت رنگ یا نوسازی ندارد و می تواند به راحتی با استفاده از یک پارچه مرطوب تمیز شود.
 
پنجره های آلومینیومی هنگامی که با شیشه های دوجداره و سان انرژی کارآمد ترکیب می شوند، قادر به برآورده شدن استانداردهای بهره وری انرژی می باشند و از عایق حرارتی و صوتی عالی برخوردار می شوند و به مراتب گران تر از پنجره های گران قیمت UPVC می باشند.
این ویژگی و عملکرد حرارتی صوتی پنجره های دوجداره آلومینیومی یا در اصطلاح پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، به مراتب کارآمدتر و بالاتر خواهد بود.همچنین پنجره های آلومینیومی ، موادی با پایداری محیطی و یکی از فلزات با بالاترین میزان بازیافت هستند.
 
پنجره های آلومینیومی به طور قابل توجهی ارزان تر از قاب های چوبی هستند و به این ترتیب جایگزین اقتصادی بسیار خوبی برای استفاده های تجاری و شخصی می باشند. علاوه بر این ، در و پنجره های آلومینیومی به راحتی تولید می شوند و موادی کاملا مقرون به صرفه هستند و از این رو انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه برای پنجره می باشد. 

ظاهر

اغلب متوجه می شوند که ظاهر پنجره های آلومینیوم بسیار جذاب تر از پنجره های چوبی است. به طور کلی چوب با توجه به خصلت طبیعی بودن ، منظری طبیعی و ظریفتر را به نگاه انسان ارائه می دهد در حالی که آلومینیوم از این منظر در رتبه ای پایین تر قرار دارد. با این حال، باید گفت که پنجره های آلومینیومی را می توان با هر رنگ یا سبکی مطابقت داد که این خصیصه در پنجره های چوبی وجود ندارد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر