ماشین آلات تولید درب و پنجره آلومینیوم و UPVC

ماشین آلات تولید درب و پنجره آلومینیوم و UPVC

ماشین آلات تولید درب و پنجره آلومینیوم و UPVC : تاریخ رونیسانس نقطه آغازین پیشرفت بشر در حوزه زندگی و صنعت بود که در این تاریخ انسان امروزی از زندگی سنتی خود دست کشیده و دمبال پیشرفت و ماشینی کردن امور و کارها شد تا بیشتر تولید کند این امر محقق نمیشد مگیر این که ابزار الات و دستگاه الات خاصی تولید کند که کار های سرعت عمل بیشتری بگیرد.
1401/12/20
0 نظر

ماشین آلات تولید درب و پنجره آلومینیوم و UPVC

تاریخ رونیسانس نقطه آغازین پیشرفت بشر در حوزه زندگی و صنعت بود که در این تاریخ انسان امروزی از زندگی سنتی خود دست کشیده و دمبال پیشرفت و ماشینی کردن امور و کارها شد تا بیشتر تولید کند این امر محقق نمیشد مگیر این که ابزار الات و دستگاه الات خاصی تولید کند که کار های سرعت عمل بیشتری بگیرد.

سرعت عمل بیشتر و دقت بالاتر از اهم خواسته ها بود با پیشرفت کلیه صنایع و با ایجاد تکنولوژی های بیشتر در همه حوزه های مختلف صنعت درب و پنجره سازی نیز این قاعده مستثنی نبوده و پنجره ها از چوبی به فلزی آهنی و از فلزی به آلومینیوم ارتقاع پیدا کرد.

برای تولید پنجره آلومینیوم بایستی دستگاهی طراحی میشد تا پروفیل آلومینیوم را برش دهد و در اندازه های مختلف و سایز بندی مناسب به وجود آورد. مثلا برای تولید یک پنجره 2*2 بایستی شاخه پروفیل را به سه دسته دقیق مساوی کند تا پنجره از نظر سایز کوچکتر یا بزرگتر نشود.دستگاهی باید طراحی میشد که سوراخ کاری پروفیل را انجام دهد تا بتوان اتصالات را درجای خود محکم کرد.

دستگاه آلات درب و پنجره آلومینیوم :

دستگاه برش تک سر KD400p ، KD400ps

برش 2 کله اتوماتیک و نیمه اتوماتیک K402s ، DC550s

برش تیغه زیرین ACK420 ، ACK550

دستگاه فرز کپی FR220 ، FR221 ،FR222  ، FR223

دستگاه مولیون زن KM211، KM212

دستگاه پرس پانچ دستی

دستگاه پرس پانچ هیدرولیک پنوماتیک KP110 ،KP120

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر