یراق آلات جهت مونتاژ پنجره آلومینیومی

یراق آلات جهت مونتاژ پنجره آلومینیومی

جهت ساخت و مونتاژ پنجره آلومینیوم و اتصال پروفیل و امکان بازوبسته کردن پنجره بایستی از اتصالات استفاده شود.
1401/12/21
0 نظر

یراق آلات جهت مونتاژ پنجره آلومینیومی

جهت ساخت و مونتاژ پنجره آلومینیوم و اتصال پروفیل و امکان بازوبسته کردن پنجره بایستی از اتصالات استفاده شود. که شامل فیکسر اتصال دهنده گوشه ها به یکدیگر – دستگیره جهت بازوبسته کردن – لولا جهت محوریت پنجره و غیره می باشد.

با روی کار آمدن پنجره آلومینیوم دیگر کمترکسی سراغ پنجره آهنی میرود چرا که از نظر زیبای و عدم پوسیدگی بهتر میباشد. اما باز هم نقطه قابل تعمل این نوع پنجره به کار بردن مفتول آهنی در داخل این نوع پنجره می باشد که به مرور زمان باعث پوسیدگی میشود و پنجره کارای و کیفیت لازم را از دست می دهد.

پروفیل دوجداره اکونومیک

اما نقطه به اینجا ختم نمی شود و در گوشه دیگر جهان اَتش برای پیشرفت و بروز شدن تکنولوژی و رفع معایب اقدام به تولید نوع دیگر پروفیل آلومینیوم که ظاهری شکیل تر مدرن تر و درز بندی بهتری می نماید که دیگر نیاز به مفتول آهنی نباشد و از سوی دیگر با بالا رفتن هزینه انرژی امکان صرفه جوی در مصرف انرژی منازل و ساختمان ها گردد.

که به دلیل مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن نام آن را اکونومیک نام گذاری کردند پروفیل آلومینیوم اکونومیک نوعی از پروفیل بود که توسط شمش 6063 فابریک آلومینیوم توسط کوره اکسترود تولید می شد

که تحت استاندار خاص و با شکل ظاهری خاص تولید می شد که دیگیر نیاز به اضافه کردن درپوش و دماغه در قسمت بیرونی نداشت و کاملا یک پارچه تولید می شد و پروفیل فریم لنگه باز شو و پروفیل میانی خاصی داشت که هر کدام در جای مخصوص خود کاربرد دارد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر