یراق آلات پنجره فولکس واگنی | ابزار يراق آلات آلومينيوم

یراق آلات پنجره فولکس واگنی | ابزار يراق آلات آلومينيوم

یراق آلات پنجره فولکس واگنی | ابزار يراق آلات آلومينيوم

در پنجره فولکس واگنی، به خاطر داشتن مکانیزمی متفاوت نسبت به پنجره کشویی معمولی، باید از یراق آلات ویژه ای استفاده کرد.
1401/12/24
0 نظر

یراق آلات پنجره فولکس واگنی

در پنجره فولکس واگنی، به خاطر داشتن مکانیزمی متفاوت نسبت به پنجره کشویی معمولی، باید از یراق آلات ویژه ای استفاده کرد. یراق آلات پنجره فولکس واگنی با داشتن کیفیت و دوام و تحمل بالا سبب شده اند تا درزبندی ضعیفی که در پنجره های کشویی معمولی وجود داشت، برطرف شود. یراق آلات در یک پنجره فولکس واگنی، باید به گونه ای طراحی شده باشد که همه ی یراق آلات، در هنگام باز و بسته شدن، مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین در انتخاب یراق آلات باید به عرض و ارتفاع بازشو، و وزن لنگه توجه شود.

دور تا دور پروفیل بازشو، اسپانیولت قرار گرفته است که سبب می شود درزبندی بی نقص باشد. بسیار مهم است که اسپانیولت استفاده شده در پنجره‌ فولکس واگنی، حتما اسپانیولت مخصوص این نوع پنجره باشد؛ چرا که در غیر این صورت در مدت زمانی کوتاه، مکانیزم بازشو و عملکرد پنجره فولکس واگنی از بین میروند. باید با توجه به اتومات ، نیمه اتومات یا معمولی بودن پنجره‌ فولکس واگنی، اقدام به پیدا کردن تولید کننده کرد.

همچنین یراق آلاتی که تهیه می کنید باید دارای کیفیت بالا باشند، هرچند برخی شرکت ها اسپانیولت تولیدی خود را با چرخ ها و بازویی های دیگر برند ها تلفیق می کنند که این کار اشتباه است؛ زیرا عملکرد پنجره دوجداره فولکس واگنی مختل می شود.

و موجب صرف هزینه برای تعمیر می شود. حتی در بعضی موارد دیده شده که تولید کنندگان برای کاهش هزینه تولید، ارتفاع ریل های تولیدی را کم می کنند، که این کارایی پنجره و میزان تحمل بار آن را کاهش می دهد. به طور کلی پنجره‌ فولکس واگنی و  یراق آلات آن باید تحمل وزنی حدود ۱۳۰ کیلوگرم را در حداکثر میزان طول و عرض داشته باشند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر