مزایای یراق آلات و پنجره فولکس واگنی - یراق آلات پنجره

مزایای یراق آلات و پنجره فولکس واگنی - یراق آلات پنجره

مزایای یراق آلات و پنجره فولکس واگنی - یراق آلات پنجره

این نوع پنجره به علت کشویی بودن هنگام باز و بسته شدن با فضای بیرون تداخلی ندارد، مانند دیگر مدل های پنجره های کشویی، بنابراین گزینه ای مناسب برای فضاهایی است که جای مانور کمی دارند.
1401/12/24
0 نظر

مزایای یراق آلات و پنجره فولکس واگنی

این نوع پنجره به علت کشویی بودن هنگام باز و بسته شدن با فضای بیرون تداخلی ندارد، مانند دیگر مدل های پنجره های کشویی، بنابراین گزینه ای مناسب برای فضاهایی است که جای مانور کمی دارند. پنجره‌ فولکس واگنی می تواند برای تهویه به سمت داخل متمایل شود، در این حالت هوای بیرون از کناره‌های پنجره هدایت می‌شود، در حالی که هوای گرم‌ از بالای پنجره خارج میشود.

پنجره‌ فولکس واگنی از طریق چندین نقطه قفل که تنها از یک دستگیره قابل اجرا هستند، امنیت بسیار خوبی را برای خانه شما فراهم می‌کنند. پنجره فولکس واگنی، از نظر آب بندی و عایق بندی عملکرد بسیار بهتری از دیگر پنجره های کشویی دارد . پنجره های کشویی معمولی، دارای مقداری فاصله و درز در بین لنگه و ریل هستند، بنابراین برای مکان هایی که آلودگی ، گرد و خاک و گرما زیاد است، مناسب نیستند.

 اما در پنجره فولکس واگنی، لنگه به طور کامل درون پروفیل قرار می گیرد، و عایق بندی آن سبب می شود در هر شرایطی قابل استفاده باشد. همچنین تمیز کردن و نظافت پنجره های فولکس واگنی آسان تر است. در کنار مزیت های این پنجره، تنها عیب آن را میتوان قیمت نسبتا بالا بیان کرد؛ که البته با توجه به کیفیت ، عملکرد و دوام بالا، می توان گفت که ارزش صرف هزینه اضافی دارد

پنجره فولکس واگنی میتواند تا زاویه ۴۵ درجه باز شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر