پروفیل آلومینیوم رنگی چیست + کاربرد آن - پارس کوپال

پروفیل آلومینیوم رنگی چیست + کاربرد آن - پارس کوپال

آلومینیوم رنگی یکی از اولین انتخاب طراحان است. در هر جای منزل یا محل کار می توان برای زیبایی از ورق های رنگی آلومینیوم استفاده کرد.
1400/12/8
0 نظر

پروفیل آلومینیوم رنگی

 

آلومینیوم رنگی یکی از اولین انتخاب طراحان است. در هر جای منزل یا محل کار می توان برای زیبایی از ورق های رنگی آلومینیوم استفاده کرد. این پروفیل های آلومینیومی کاربرد های مهمی در زمینه های ساختمان سازی دارند. البته می توان گفت که در صنعت نیز کاربرد های گسترده ای دارند اما نقش آن ها در ساختمان سازی مهم تر است.

پروفیل آلومینیوم رنگی

بعد از آن که ورقه های آلومینیوم به ضخامت مد نظر خود رسیدند باید وارد مرحله بعدی شوند یعنی آنادیز ورق ها، که باید روی آن ها صورت گیرد که این کار سطح سختی لازم را به ورق آلومینیومی می دهد و آماده رنگ پذیری در کوره های رنگ شود.

بیشتر بخوانید: انواع تيغه كركره برقى و كاربرد آن ها

فرایند رنگ کردن پروفیل آلومینیوم به این صورت است که پس از گذراندن مرحله آنادایزینگ و ایجاد سطح، تولید پروفیل آلومینیوم رنگی آغاز می شود. این روش برای صدها رنگ مختلف استفاده می شود. استفاده از رنگ های پودری برای انجام این کار بسیار رونق یافته است و دلیل آن این می باشد که این نوع دارای پایدارای و دوام قابل توجهی هستند.

پروفیل آلومینیوم رنگی

از تفنگ های الکترواستاتیکی برای پاشش این رنگ ها استفاده می شود که باعث می شود به صورت بار دار بر روی قطعه قرار گیرند و با وارد شدن به کوره هنگامی که به نقطه ذوب می رسند به حالت مذاب روی سطح ورقه جاری می شوند و شروع به پخته شدن می کنند که لایه ای از رنگ دلخواه را به وجود می آورند.

 

فروش ویژه دستگیره تخم مرغی آلومینیومی

کاربرد پروفیل آلومینیوم رنگی

 کاربرد پروفیل آلومینیوم رنگی

در صنعت ساختمان سازی، ساخت درب و پنجره، دکوراسیون های خارجی و داخلی و ساخت شیروانی های متنوع یا سقف های کاذب بسیار مناسب هستند، برای کابینت نیز گزینه خوبی برای جایگزین می باشند، در ساخت انواع کانکس از این محصولات رنگی می توان استفاده کرد و بسیاری قسمت ها و صنایع مختلف دیگر این انواع را به وفور مورد استفاده قرار می دهند. این محصول سمی نیست بنابراین می تواند در صنعت غذایی نیز برای بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر