چه عواملی بر قیمت ساخت درب و پنجره آلومینیومی تاثیر می گذارند؟ - پارس کوپال

چه عواملی بر قیمت ساخت درب و پنجره آلومینیومی تاثیر می گذارند؟ - پارس کوپال

چه عواملی بر قیمت ساخت درب و پنجره آلومینیومی تاثیر می گذارند؟ - پارس کوپال

عوامل متفاوتی بر هزینه ساخت درب و پنجره موثر هستند. در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، پروفیل آلومینیوم مصرفی، شیشه به کار رفته و ابزارالات دیگر بر هزینه و قیمت محصول تاثیر گذار هستند.
1400/12/22
0 نظر

چه عواملی بر قیمت ساخت درب و پنجره آلومینیومی تاثیر می گذارند؟

عوامل متفاوتی بر هزینه ساخت درب و پنجره موثر هستند. در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، پروفیل آلومینیوم مصرفی، شیشه به کار رفته و ابزارالات دیگر بر هزینه و قیمت محصول تاثیر گذار هستند. همچنین دستمزد سازنده و نصاب نیز بر این موارد اضافه می شود. قیمت پنجره آلومینیومی دو جداره همانند دیگر محصولات تولیدی اگر به صورت عمده ساخته شود، ارزان تر می شود.

بیشتر بخوانید: روش های فوری برای عایق کردن درب و پنجره

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب و پنجره

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب و پنجره

در و پنجره‌های آلومینیومی بسیار سبک هستند. استحکام و سبکی بالای آلومینیوم و زیبایی آن باعث شده که فلز الومینیوم گزینه مناسبی برای کارکردن در ساختمان ‌ها باشد. با تولید آلیاژهای جدید آلومینیوم مثل ترمال بریک که عایق بهتری هم هستند. هم خاصیت رنگ پذیری بهتر و هم تنوع رنگ بیشتری دارند، مشکلات گذشته رفع شدند. دوباره آلومینیوم را به یکی از پرکاربردترین متریال های ساخت در و پنجره تبدیل کردند.

وزن درب و پنجره ها

اولین عاملی که در بررسی قیمت ها تاثیر گذار می باشد، متراژ و وزن درها و پنجره هایی می باشد که قرار است نصب شوند. همچنین با تعداد بالاتر هزینه ی ساخت، ملزومات و ابزار و یراق آلات نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در مورد پنجره آلومینیومی

نوع شیشه

نوع شیشه درب و پنجره آلومینیومی

دومین فاکتور موثر بر قیمت نوع شیشه استفاده شده در پنجره و درب ها می باشد. شیشه ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع و کیفیت شیشه و همچنین دوجداره یا سه جداره بودن آن ها، بهای تمام شده متفاوتی دارند.

یراق آلات آلومینیومی

نوع و تعداد یراق آلات استفاده شده در درب ها و پنجره ها نیز بر قیمت درب و پنجره دو جداره آلومینیومی بسیار تاثیرگذار هستند. هزینه وسایلی مانند لولا، دستگیره و ... با توجه به برند و شرکتی که آن ها را تولید کرده است، فرق دارد.

بیشتر بخوانید: انواع تيغه كركره برقى و كاربرد آن ها

هزینه نصب درب و پنجره

هزینه نصب درب و پنجره

قیمت حمل و نقل و نصب در و پنجره ها که توسط نصاب گرفته می شود نیز بر قیمت کلی تاثیر گذار خواهد بود. طریقه نصب، تاثیر زیادی بر روی دوام و زیبایی درب و پنجره آلومینیومی دارد.

بیرون آوردن پنجره های قبلی در صورتی که کار نصب هم توسط سازنده پنجره های جدید انجام شود نیاز به کمی تخریب و کار بنایی بعد از نصب دارد. خارج کردن پنجره های قدیمی قبل از انجام سفارش توسط طرفین توافق می شود.

جنس درب و پنجره آلومینیومی

جنس پروفیل چارچوب و تک جداره و دوجداره بودن بر قیمت پنجره اثرگذار است. علاوه بر این ها نوع عملکرد پنجره و اینکه بصورت کشویی یا لولایی باز و بسته می شود هم بر هزینه ساخت و میزان کار متخصص اثر می گذارد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر